ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳ - دیزاینی | طراحی گرافیک

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳ را بشناسید! هرسال ترندهای جدیدی وارد عرصه می‌شوند و موجب تاثیر بر مد و زیبایی شناسی می‌شوند. سال ۲۰۲۳ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ترندهایی دارد که در سال‌های پیش از آن مطرح نبوده‌اند. در این مطلب از دیزاینی قرار است به ترندهای گرافیکی سال ۲۰۲۳ بپردازیم. با ما همراه باشید 😍✌️

پکیج ایلستریشن

🔥 Risoprint

 

Risograph یک تکنیک چاپ در اواسط دهه 80 بود که در ژاپن توسعه یافت. با استفاده از نقطه‌ها و رنگ‌های غیراشباع، راه را برای چاپ انبوه ارزان هموار کرد. این سبک الهام‌بخش بسیاری از طراحان برای ایجاد دره‌های سورئال انتزاعی با سلیقه‌ای قدیمی است. هنگام به تصویر کشیدن شخصیت‌های واقعی، بافت‌ها و رنگ‌های ریزوگراف با کاریکاتورهای اغراق‌آمیز و ویژگی‌های ساده‌شده ترکیب می‌شوند و چیزهای آشنا را به ناآشنا تبدیل می‌کنند. در نهایت، این ترندهای خفن طراحی گرافیک سال۲۰۲۳ مرز بین اشکال پایه و فرآیندهای ماشینی را محو می‌کند.

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

🔥 Edgy and Rough Aesthetics

اگر یک چیزی وجود داشته باشد که Gen-Z ها به آن معروف هستند، این است که هرج و مرج و خارج از جعبه باشد. در سال 2023، ما انتظار داریم که فضای دیوانه وار مشابهی در چیدمان و طراحی داشته باشیم. به عنوان قصیده ای برای زیبایی شناسی انتظار داریم پوسترها و جلد مجلات هیجان انگیز و فوق العاده بیشتری را ببینیم. در عین حال، آنها بافت گرافیت و عناصر قاب سیمی را مد روز نگه می دارند.

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

🔥 Retro line art

در ترندهای خفن طراحی گرافیک سال۲۰۲۳، بسیاری از طراحان برای خلق تصاویری طنزآمیز و سرگرم کننده، به هنر خط مینیمال روی آوردند. این یک سبک قدیمی کشیدن خطوط است که خاطره نوستالژیک نقاشی با نشانگرهای نمدی را بازسازی می‌کند. سادگی هنر خطوط قدیمی تمایل به سبک کارتونی دارد، به همین دلیل است که این روند برای پروژه‌های سبک‌تر مناسب است. و از آنجایی که این نقاشی‌ها بسیار کم‌رنگ هستند، می‌توانند رنگ‌های فوق‌العاده روشن را بدون تحت تأثیر قرار دادن بیننده کنترل کنند. برای تقویت جلوه هنر خطوط قدیمی، بسیاری از طراحان این تصاویر را با فونت‌های throwback bubble و ویژگی‌های طراحی یادآور تبلیغات مجلات قدیمی، مانند حاشیه‌های بیضی شکل و برچسب‌های انفجار ستاره، جفت می‌کنند.

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

🔥 Acid graphics

گرافیک اسیدی که گاهی به آن Y2K گرانج نیز گفته می شود، مرحله بعدی احیای Y2K است که سال گذشته آغاز شد. این روند دارای بافت های کثیف، فلزات کروم، شبکه های شکسته و اشکال بی شکل است. این نوستالژی نادری است که تاریکی را بر خاطرات دوست داشتنی ترجیح می دهد، با توجه به اینکه این نوستالژی از خرده فرهنگ گوتی اواخر دهه 90 متولد شد. این سبک اغلب از اشکالات رایانه‌ای، متن شلوغ و لایه‌های درهم و برهم استفاده می‌کند.

جاهایی که میتونید از این سبک از طراحی استفاده کنید عبارتند‌از : در پوسترهای موسیقی،طراحی سایت،  پست‌های شبکه‌های اجتماعی، برندسازی، طراحی دیجیتال و جاهای دیگر.

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

🔥 Abstract gradients

گرادینت های انتزاعی، مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، و با این حال، هر سال به‌نوعی موفق می‌شوند که در ترند ها قرار بگیرند. این بار، آنها به شکل‌های انتزاعی در ترندهای خفن طراحی گرافیک سال۲۰۲۳ بیان می‌شوند.

فرم‌های ارگانیک و مستطیلی و شیب‌های انتزاعی، در هماهنگی با رنگ‌ها، احساس بی‌وزنی را ایجاد می‌کنند. لبه های پر سر و صدا حسی از واقع گرایی را به آن اضافه می‌کنند. به دلیل رنگ‌های ملایم، آبسترکت‌ها به طور طبیعی آرامش بخش هستند و سیال بودن آبسترکت‌های انتزاعی این اثر را تقویت می‌کند.

جاهایی که میتونید از این سبک از طراحی استفاده کنید عبارتند‌از : در پوسترهای تبلیغاتی،طراحی سایت،  پست‌های شبکه‌های اجتماعی،طراحی بسته‌بندی، برندسازی، طراحی دیجیتال و جاهای دیگر.

ترندهای طراحی گرافیک ۲۰۲۳

🔥 3D Design

بدون شک شما نیز در بسیاری از طراحی‌های گرافیک پست و استوری اینستاگرام شاهد استفاده از این نوع اشکال در سال های گذشته بوده‌اید. بر همین اساس می‌توان گفت طراحی‌های سه‌بعدی کاملاً جدید نیستند، اما در سال‌ آینده (۲۰۲۳ ) شاهد افزایش روند بصری آن‌ها خواهیم بود. این موضوع می‌تواند به دلیل فناوری‌های جدیدی باشد که رندر کردن بافت‌های سه‌بعدی را در صفحات وب ساده‌تر می‌کند. ابزارهایی مانند Cinema 4D و حتی آخرین به‌روزرسانی‌های Adobe این امکان را به شما می‌دهد امکانات بی‌نهایتی که طراحی سه‌بعدی برای خلق به افراد می‌دهد، مرزهای خلاقیت با جابه‌جا کرده و تجربه‌های فریبنده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشیاء، آیکون، مناظر و سه‌بعدی … در سال ۲۰۲۳ محبوبیت بسیاری را پیدا می‌کنند. این اشکال به سراغ رنگ‌های شاد، اشکال صاف و تصاویر دوستانه می‌روند. استفاده از این اشیاء سه‌بعدی در پست و استوری اینستاگرام، طراحی رابط کاربری سایت و … محتوای شاد و جذابی را برای تعامل به کاربر ارائه می‌دهد.

😍✌️ پکیج هزار دلاری غول سه بعدی، شامل بیش از هزار تصویر سه بعدی خفن برای طراحی و دیزاین، کلیک کنید !

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
۱۰ راه کسب درآمد از طراحی گرافیک

۱۰ راه کسب درآمد از طراحی گرافیک

شغل طراحی گرافیک بسیار لذت بخش است. طراحی گرافیک از مشاغل…

بیشتر بخوانید
اصول طراحی گرافیک که باید بشناسید !

اصول طراحی گرافیک که باید بشناسید !

آنچه در این پست میخوانید آموزش اصول طراحی گرافیک هر آنچه که یک طراح گرافیک باید بداند! 🔳 کنتراست 🤸🏻تعادل…

بیشتر بخوانید
همه چیز درباره لوگوتایپ

همه چیز درباره لوگوتایپ

لوگو تایپ (Logotype) ، شیوه ای خاص و هنرمندانه در نمایش نام برند می باشد

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *